Mai sunt

Pana la Craciun

1.
Pentru sotul meu iubit
Si Nicolae numit
Azi in zi de sarbatoare
Eu ii fac calda urare.

La Multi Ani sa ne traiesti
Pe noi la fel sa ne iubesti
Sa fii vesnic bun si bland
Cat vei trai pe pamant.

 

 

2.
Spiridusii din poveste,
au venit sa-mi dea de veste,
ca ai fost foarte cuminte
si-ai ghetute lustruite.

In botina virtuala,
pun urarea muzicala
iar in pantofi si papuci,
am sa pun dulciuri si nuci.

Jucarele de tot felul,
mi-au cam golit portofelul,
dar le meriti cu prisos,
Fiindca te-ai purtat frumos.

 

 

3.
Cizmulita femecata

Iubind in taina am pastrat tacere,
Gindind ca astfel o sa-ti placa tie,
Caci in priviri citeam o vecinicie
De-ucigatoare visuri de placere.

Dar nu mai pot. A dorului tarie
Cuvinte da duioaselor mistere;
Vreau sa ma-nec de dulcea-nvapaiere
A celui suflet ce pe al meu stie.
Nu vezi ca gura-mi arsa e de sete
Si-n ochii mei se vede-n friguri chinu-mi,
Copila mea cu lungi si blonde plete?

0 comments:

Trimiteți un comentariu