Mai sunt

Pana la Craciun

“As vrea sã iubesc marea, dar marea nu iubeste,
As vrea sã iubesc pãmântul, dar pãmântul e rece si plin de intuneric
As vrea sã iubesc oamenii, dar oamenii sunt rãi…
As vrea sã te iubesc pe tine dar nu stiu dacã mã iubesti
Dar totusi am sã iubesc tot ce e mai bun din mare, pãmânt si oameni
Iar din tine am sã iubesc totul pentru cã ai fost si vei rãmâne marea mea iubire.”

“Tu ai fost si vei fi iubirea mea. Din clipa-n care te-am vãzut mi-am spus cã tu esti cea pe care o asteptam de mult timp. Am fãcut tot posibilul sã ajung la inima ta dar.. se pare cã tu nu m-ai lasat cel putin la inceput. Atunci in mintea mea totul era confuz “Oare chiar iubeam ?”, dar oare ce inseamna sã iubesti ? Era oare acel sentiment care te fãcea sã te simti parcã tu conduci intreaga lume, cred cã asta e pentru cã pentru prima data in viata mã simt in al nouãlea cer dragostea mea, Te Iubesc, Te Iubesc nu mã refuza. Din clipa-n care te-am vãzut atât de mult mi-ai plãcut, ochii tãi m-au chemat. Te iubesc, esti viata mea !”

“Iubirea ta imi dã viatã. Te iubesc si asta mã face sã fiu mai bunã, mai frumoasã, mai intelegãtoare, dar iubirea ta pentru mine mã face sã fiu cea mai bunã, cea mai frumoasã, cea mai intelegãtoare. “Te iubesc” e putin spus. “Te ador” parcã se apropie de ceea ce simt eu pentru tine. Eu te iubesc mai mult decãt te iubesc, te ador mai mult decãt te ador, te ador mai mult decât ieri si mai putin decât mâine. Privirea ta imi dã aer, existenta ta ma face sã fiu constientã de existenta mea.”                                                                  

 

La Multi Ani sa ne traiesti
Pe noi la fel sa ne iubesti
Sa fii vesnic bun si bland
Cat vei trai pe pamant.

. Un ocean de sanatate, un munte de noroc, un camion cu bani si un sincer La Multi Ani!

 

. Fie ca anul care incepe sa ti se astearna in cale, poteca neteda , vegheata de stelute norocoase si ingeri balai! Iar dorintele tale, toate-toate sa se implineasca, cate una in fiecare zi…!! La multi ani!

 

Spune anului ce vine,
sa-ti aduca numai bine…
si mai spune-i sa iti dea,
tot ce vrea inima ta…
fericire, sanatate si multi bani
“La Anu’si La Multi Ani!”

0 comments:

Trimiteți un comentariu